Násedlovice 2014

27.05.2014 07:14

V  sobotu  24. května jsem volby nevolby jel spolu s Reném Přibylem, Honzou Kalendovským a Jurou Kubíčkem na turnaj do Násedlovic. Jezdím tam velmi rád, neboť se tam turnaj hraje v příjemné atmosféře v místním Kulturním domě a navíc se mi tam výsledkově docela daří.

S hlavním organizátorem turnaje Zdeňkem Horákem jsme byli v roce 2002 jako doprovod družstva slabozrakých šachistů na šachové olympiádě ve slovinském Bledu. Od té doby nás všechny, co jsme s ním byli na Bledu, Zdeněk srdečně zve na turnaje v Násedlovicích. 

Turnaj zde je zajímavý  tím, že když hrajete třeba se slovinským soupeřem, který si přeje hlásit tahy v němčině, tak se musíte hodně soustředit, abyste mu správně nahlásili např. tah Springer ceasar vier.

Všichni jmenovaní hráči z Bystrce nakonec dopadli v turnaji velmi dobře – vítěz René a pak šesté, osmé a desáté místo. Nepamatuji se , že bychom byli někdy na nějakém turnaji úspěšnější. Černého Petra za nejméně úspěšného hráče z auta jsem získal nakonec já, ale bylo to napínavé až do posledního kola a jen o Buchholz.

Na zpáteční cestě jsme se tradičně stavili v Nížkovicích za Reného babičkou a rodiči. Jsou to všichni velice  příjemní lidé , kteří nám nabídli perfektní občerstvení. Při psaní tohoto článku piji meduňkový čaj z meduňky, co mi natrhala paní Přibylová těsně před odjezdem z Nížkovic. Je velmi lahodný.

Konečné pořadí – viz

https://www.chess-results.com/tnr135409.aspx?lan=5&art=1&wi=821

 

                                                                                                  Jiří  Řehůřek

—————

Zpět