Násedlovice 2015

25.05.2015 08:51

V sobotu 23.5.2015 jsme se zúčastnili 31. ročníku turnaje v Násedlovicích, který pořádá pan Zdeněk Horák a kterého se pravidelně účastní slabozrací hráči ze Slovinska. Turnaje se zúčastnilo 23 hráčů, z nichž 3 nevidomí hráči hráli vždy na „své“ šachovnici, vedle které měli speciální šachovnici pro nevidomé a soupeři mají povinnost hlásit tahy a provádět tahy na velké šachovnici za nevidomého soupeře.

Z bystrckých hráčů jsme se účastnili 4 (já s tatou, René a Jura Kubíček).

Skončil jsem na 2. místě kvůli horšímu pomocnému hodnocení oproti vítězi turnaje Karlu Vlachovi, kterého jsem v posledním kole porazil. Pan Kalendovský ve svém článku zachytil celou tuto partii a dále závěrečnou pozici z prohrané partie s panem Trávníčkem, kde jsem se nechtěl remízu a přehlédl jsem taktický obrat, po němž jsem ztratil dámu, i partii s Lubošem Riškou, kde se mi nepovedlo zahájení, ztratil jsem pěšce a Luboš mi v pro něj lepší pozici překvapivě nabídl remízu.

René se umístil na 5. místě, snažil se, aby se mohl pochlubit u rodičů v Nížkovicích, kam jsme se měli stavit při zpáteční cestě. Vzhledem ke špatnému počasí (pršelo téměř celý den) a pozdnímu zakončení turnaje (cca v 17:30) jsme se v Nížkovicích nestavili.

 Jura Kubíček našel při čekání na naše auto u v Komíně u řeky Svratky čtyřlístek, čtyřlístek mu však příliš nepomohl a Jura skončil až na 16. místě. Tatovi se turnaj vůbec nepovedl a skončil třetí do konce, přičemž se divil, že nedostal kontumační bod vzhledem k lichému počtu hráčů.

Z Brňáků se turnaje zúčastnil ještě pan Vykydal s Lubošem Riškou.

Podrobnosti o turnaji včetně partií si můžete přečíst v článku pana Kalendovského – viz odkaz

Memoriál JUDr. Floriana 2015.pdf

Výsledky turnaje

https://www.chess-results.com/tnr174728.aspx?lan=5&art=1&wi=821

Lukáš Řehůřek

—————

Zpět