Porážka s GPOA Znojmo

13.12.2015 20:27

Věřil jsem, že po sérii 3 porážek v řadě budeme mít s GPOA Znojmo šanci uspět. Věřil jsem až do chvíle, co jsme prohráli přibližně po dvou hodinách hry s bílými na 6. a 8. šachovnici s bílými figurami, když jsem si myslel, že právě na zadních šachovnicích budeme mít v tomto zápase šanci bodovat. Poté prohrál Jirka Sysel s Lubomírem Michalčákem a již jsme prohrávali 0:3. Pak došlo k remízám na 2. a 3. šachovnici, kdy byl průběh obou partií vyrovnaný. Pak vyhrál Arnošt Zeman s Lukášem Mikulů a snížil na 2:4. Dohrávaly se partie na 1. a 7. šachovnici, kdy já jsem s Honzou Dočekalem bojoval v koncovce o remízu a Gustav měl lepší pozici s Vojtěchem Havlem. Gustav překročil v 35. tahu čas a úplně zbytečně prohrál, já jsem pak neudržel koncovku s Honzou Dočekalem, dostali jsme tradiční příděl 2:6. V tabulce jsme se propadli na samé dno.

Lukáš Řehůřek

—————

Zpět