Turnaj U Klimešů, 19.8. 2016

21.08.2016 20:42

Po delší době jsem v pátek zavítal do restaurace U Klimešů na bleskový turnaj. Hrálo se již 1. kolo, ale vzhledem k tomu, že počet hráčů v turnaji byl lichý, připojil jsem se do turnaje. Vzhledem k tomu , že jsem přes léto šachy nehrál, a přihlásil jsem se na srpnový šachový festival v Brně, chtěl jsem se před turnajem trochu rozehrát. Pauza byla znát, prohrál jsem hned ve 2. kole s Jurou Kubíčkem, kdy jsem uplatňoval materiální převahu tak dlouho a špatně, až jsem nevynuceně vlezl do matu. Ve 3. kole jsem  s Tomášem Fojtíkem ztratil pěšce hned v zahájení a v zápětí i celou partii. V dalších partiích už to bylo lepší, nicméně i tak jsem skončil na 5. místě v turnaji. O 1. a 2. místo se podělili René s Gustavem, na 3. místě skončil Tomáš Fojítk, Tomáš bydlí v Bystrci, přesto za nás odmítá hrát KP 2, protože hraje vyšší soutěže za Lipovec a za Znojmo. Tomáš měl zřejmě radost z toho, že se mnou vyhrál v turnaji, proto i po několika dalších kolech hlásil výsledek, že vyhrál se mnou, takže jsem s Tomášem prohrál celkově asi čtyřikrát.

Výsledková tabulka -

 19.8.2016 U Klimešů.xls (24576)

Lukáš Řehůřek

 

 

—————

Zpět