Turnaj u Šťávů 25.10.2013

28.10.2013 17:59

Turnaj u Šťávů 25.10.2013

Dvakrát (nebo třikrát?) jsem tradiční páteční turnaj vynechal. Když jsem tam byl naposledy, hrál se dokonce ne jeden, ale hned dva. Já po prvním odešel a domluvil se s Lukášem, že se pokusí na WEB vložit článek s tabulkou a pokud se to nezdaří, pošle mi tabulku naskenovanou a já to tam vložím. Uskutečnila se druhá možnost, jenže tabulka byla natolik nečitelná, že jsem ji nerozluštil.

Tentokrát mi to vyšlo a já přišel dost brzy, ale v sále už seděl Eda s rodinou. Vyzvali mě, ať si přisednu. Když se Eda pochlubil, že vnučka, která chodí do první třídy, byla volit, zapředl jsem s ní na to téma odborný rozhovor. Nakonec jsme se shodli, že bude nejlepší, když ona zvolí Šmoulínku, a já Rumcajse.

No a pak už se trousili šachisti, a světe div se, mezi nimi, po delší době, i Honza Kalendovský. Když jsem mu řekl, že zítra budu volit Rumcajse, tak se rozhořčil, vždyť to byl loupežník. Já: „Ale hodný“. On: „Všichni loupežníci kradou“. A jak probíhal turnaj? Honza škudlil bodíky, nikomu nechtěl odevzdat ani půlku. Honzo, tys měl volit strýčka Skrblíka! Znalci pohádek jistě ví, kdo to je. Ale pak přišel Rumcajs a jeden mu ukradl.

Tolik nezáživná předmluva: Teď si otevřete přiložený PDF soubor a pobavte se článkem Honzovým, tam najdete nejen tabulku, ale i některé partie. Staříci u Šťávů.pdf (171,1 kB)

Jirka Kubíček

—————

Zpět


Diskusní téma: Turnaj u Šťávů 25.10.2013

Datum: 10.11.2013

Vložil: Fesunance

Titulek: XLSKVjaq48



—————