11. kolo KP 1 – Lipovec B

15.04.2018 20:48

V posledním kole KP 1 v zápase s Lipovcem B o nic nešlo, my i naši soupeři již byli jistými sestupujícímu do KP 2. My jsme přijeli v téměř tradiční sestavě, akorát na 8. šachovnici hrál Tomáš Kacálek. Domácí nastoupili do zápasu pouze v sedmi hráčích, navíc kromě Jiřího Sekaniny byli všichni ostatní hráči náhradníci. 

Zápas se pro nás díky Tomášově kontumační výhře vyvíjel dobře, zápas jsme doremízovali do vítězného konce. Napřed remízoval Pepa Spodný se Zdeňkem Hlouškem, zkusil jsem taky nabídnout remízu, ale Jiří Sekanina odmítl. Dále remízoval Michal Kalod s tím, že Standa Staněk stojí lépe. Pak remízoval Jura Hrdina a René, nakonec mě Jiří Sekanina remízu nabídl sám, remízu jsem přijal. Dan Gajdoš dal partii rovněž za remízu, škoda, že Dan ale nevyužil lepší pozici, kterou měl. 

Za stavu 4:3 pro nás se dohrávala pouze partie Standy Staňka s domácím Petrem Krejčím. Pozice byla zablokovaná, Standa pozici odblokoval obětí kvality. Měl jsem strach, aby to s kvalitou méně neprohrál, proto jsem ho požádal, aby přijal soupeřovu nabídku na remízu a zajistil nám tak vítězství 4,5:3,5. Standa byl na mě naštvaný, protože mi pak ukázal, že by pozice byla vyhrána, protože by získal několik soupeřových pěšců.

Letošní sezona se nám i přes vítězství v posledním kole nepovedla, poztráceli jsme body celkem zbytečně, stali jsme se remízovými králi soutěže, celkem 5 zápasů z 11 skončilo remízou 4:4, což je při tříbodovém systému nic moc. V příští sezoně si zahrajeme KP 2.

Lukáš Řehůřek

 

 

—————

Zpět