5. kolo KP 2 - Kuřim C - doplěno o zprávu pana Kalendovského

15.12.2019 20:48

V 5. kole KP2 jsme nastoupili až na jednu výjimku v základní sestavě. Proti nám nastoupilo družstvo Kuřimi C s kapitánem Pavlem Krupicou a jeho talentovanými svěřenci.

Přikládám zprávu pana Kalendovského.

Zápas Bystrce s Kuřimí C.pdf

Po úvodních remízách se hosté dostali do vedení po výhře Tadeáše Baláčka s Lukášem Sikorou. Mě se podařilo srovnat stav zápasu po výhře s Vladimírem Pavlíkem, který získal po zahájení lepší pozici, po taktickém obratu jsem však získal pěšce, kterého jsem uplatnil v koncovce. 

Vítězství v zápase nám zajistil Standa Messerschmidt. V napínavé partii se mu podařilo udolat Danielu Dumkovou. Zbývající partie skončily remízou.

Podrobnou reportáž s partiemi sepíše pan Kalendovský.

Zápas jsme vyhráli 4,5:3,5. 

V zápise pana Hurty je však uveden výsledek 5:3, protože partie na 8. šachovnici byla zkontumována v náš prospěch. Důvodem je skutečnost, že za hosty na 8. šachovnici nastoupila hostující Magdalena Kratochvílová, která byla 4. hráčem s písmenkem v sestavě hostů. Měl jsem to zjistit jakožto rozhodčí zápasu, ale nezjistil jsem. Můj přestupek bude řešit komise rozhodčích.

Po 5 kolech jsme na nelichotivém 7. místě v tabulce, pokusíme se umístění vylepšit ve zbývajících 4 kolech.

 

Lukáš Řehůřek

 

—————

Zpět