Lednová Třetí sobota

20.01.2019 13:49

Po dlouhé době jsme se s taťkou zúčastnili tradičního rapid turnaje na Staňkove - Třetí soboty. Turnaje se zúčastnilo 40 hráčů. Mně se turnaj příliš nepovedl,  skončil jsem na desátém místě, i když jsem byl nasazen jako dvojka. Prohrál jsem po hrubých chybách s Ladislavem Urbancem a Miroslavem Lisikem, přehrál mě Milan Boháček. 

Mám radost, že v turnaji zvítězil Gustav Nikodém, který získal 7,5 bodu. Na druhém místě skončil Ladislav Urbanec a třetí Standa Messerschmidt, který za nás hostuje. Standa obhájil třetí místo a cenu pro nejlepšího seniora, přestože v posledním kole prohrál s nasazenou jedničkou Karlem Kredlem. Těsně za mnou na 11. místě skončil taťka a na 13.místě náš host v KP2 Jan Kalendovský.

Konečné pořadí

Lukáš Řehůřek  

—————

Zpět