Rapid turnaj v Boby centru

17.11.2017 17:15

V rámci turnaje Open Brno se dne 17. listopadu 2017 odehrál rapid turnaj na 7 kol se zkráceným tempem 2 x 10 minut + 5 vteřin za provedený tah. Hrálo se v prostorách Casina, které jsou sice pěkné, ale byla mi tam docela zima.

Turnaje zúčastnilo 54 hráčů, stejně jako v hlavním turnaji i zde hráli talentovaní mládežníci z ČR, Maďarska a Kazachstánu. Naštěstí jsem s žádným z nich nehrál. Dále hráli zkušení matadoři, jako např. Fera Vrána, Jozef Michenka z Ostravy, Ladislav Urbanec, Alexandr Chudinovskij z Ruska. I jim jsem se vyhnul.

Turnaj se mi podařilo skvěle odstartovat, celkem v pohodě a rychle jsem vyhrál v prvních čtyřech kolech. V pátém kole jsme se dohodli na remíze s Víťou Burešem. V šestém kole jsem se štěstím udržel remízu s prvním nasazeným hráčem - Istvanem Taskovitsem z Maďarska. V sedmém kole se mi podařilo ve věžové koncovce udolat Khalila Bengherabi z Alžírska. 

Díky této výhře jsem v turnaji zvítězil. Podařilo se mi vyhrát turnaj po více než deseti letech, když jsem vyhrál rapid turnaj na Staňkové. Na druhém místě skončil Istvan Taskovits z Maďarska, na třetím místě Víťa Bureš. Martin Kuehn z Německa, který je na průběžném prvním místě v hlavním turnaji, skončil desátý.

Konečné pořadí

foto.jpg

Lukáš Řehůřek

—————

Zpět