6.kolo KP2 – Bučovice

14.01.2019 16:18

V 6.kole KP2 jsme jeli do Bučovic. Musím ocenit, že Bučovice mají krásnou hrací místnost v hotelu Arkáda, ve kterém pan Gorčák dříve pořádal šachové turnaje.

Domácí nastoupili v sedmi hráčích, Gustav vyhrál kontumačně. Poprvé za nás v této sezoně nastoupil Michal Kalod, kterému se v nestandardním zahájení podařilo soupeře Tomáše Matulu zmást, brzy měl věž více a snadno tak zvítězil.

Následovala remíza Reného s Martinem Netopilem a pana Kalendovského s panem Gorčákem. Pozice pana Kalendovského vypadala ze začátku přivyhraně, mocně útočil proti soupeřovu králi, avšak pan Gorčák se ubránil a v závěrečné pozici stál lépe.  

Po výhře Jury Hrdiny a Pavla Menčíka jsme v zápase zvítězili, nejdéle jsem dohrával já s panem Švestkou a Jura Kubíček s Václavem Marcolem.  

Panu Švestkovi se partie povedla, hráli jsme Nimcovičovu indickou, partie přešla do věžové koncovky, o které jsem si myslel, že budu stát lépe, a proto jsem odmítl remízu. V závěrečné pozici jsem však věděl, že lépe stojí soupeř, proto jsem zkusil nabídnout remízu, kterou soupeř přijal.

V poslední dohrávané partii zvítězil jura Kubíček, stejně jako v minulém utkání jsme zvítězili na posledních čtyřech šachovnicích 4:0.

Celkově jsme porazili Bučovice 6,5:1,5.

Lukáš Řehůřek

 

—————

Zpět